Профил на купувача

 
Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ – застраховка „Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка „Каско“

Дата на публикуване 22.12.2017 15:48

Краен срок за подаване на оферти 15.01.2018 17:00

Дата на отваряне на оферти 16.01.2018 10:30

Тип финансиране Оперативни програми

Статус Възложена

ЗОП от 15.04.2016 г.

Тип процедура Публично състезание

Номер на поръчка 00496-2017-0081

АСП обявава открита процедура по реда на ЗОП с предмет: „Осигуряване на електронен обмен на информация за социално осигуряване между Република България и страните членки на ЕС”

Дата на публикуване 14.12.2017 16:00

Краен срок за подаване на оферти 18.01.2018 17:00

Дата на отваряне на оферти 19.01.2018 11:00

Тип финансиране Оперативни програми

Статус Възложена

ЗОП от 15.04.2016 г.

Тип процедура Открита процедура

Номер на поръчка

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Закупуване на хранителни продукти по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-1.003 „Закупуване на хранителни продукти-2017-2019“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020 по 17 обособени позиции"

Дата на публикуване 16.11.2017 11:50

Краен срок за подаване на оферти 20.12.2017 17:00

Дата на отваряне на оферти 21.12.2017 10:30

Тип финансиране Оперативни програми

Статус Възложена

ЗОП от 15.04.2016 г.

Тип процедура Открита процедура

Номер на поръчка

Предоставяне на юридически услуги на АСП по Проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане “

Дата на публикуване 17.05.2017 17:20

Краен срок за подаване на оферти 20.06.2017 17:00

Дата на отваряне на оферти 21.06.2017 10:00

Тип финансиране Оперативни програми

Статус Възложена

ЗОП от 15.04.2016 г.

Тип процедура Открита процедура

Номер на поръчка

Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и  офис консумативи за нуждите на Проект „Приеми ме 2015“ , BG05M9OP001-2.003, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ  BG05M9OP001-2.003 „Приеми ме 2015“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“, по 4 (четири) обособени позиции

Дата на публикуване 11.04.2017 17:00

Краен срок за подаване на оферти 19.05.2017 17:00

Дата на отваряне на оферти 22.05.2017 14:00

Тип финансиране Оперативни програми

Статус Възложена

ЗОП от 15.04.2016 г.

Тип процедура Открита процедура

Номер на поръчка